Friday, 5 April 2013

Dejavoo VS Jamaisvoo


Assalamualaikum... Bismillah...

My entry for today.... Berkenaan dengan gambar di atas. Ya, gambar seorang jejaka berdiri di hadapan sebuah masjid. 

SHEPHERDS BUSH MASJID terletak di London. Tadi, 6:57 petang 05 April 2013, saya menjelajah ke Facebook kenalan diploma UiTM, Cik Saloma namanya. Tiba-tiba muncul gambar ni di ruangan timeline beliau. Bukan Aizat yang menjadi perhatian, tapi Masjid tersebut.

Bila tengok gambar ni, terus rasa terkejut. Tak pernah tahu kewujudan masjid ni sebelum ni kat alam nyata. But i have seen this in my sleep... Yap... Wallahi tak tipu. Mungkin strukturnya sedikit lain. Tapi hakikatnya beginilah keadaan masjid tersebut dalam mimpi tu. Mungkin bagi orang lain, ni satu benda yang biasa. But not for me. 

Sebelum ni, roh aku pernah melilau kemana-mana dalam mimpi... Tempat yang aku pernah jejak dalam mimpi-mimpi sebelum ni dah mula aku jejak kat alam nyata. Kata orang, ni semua mungkin jamaisvoo, dejavoo... Whateverla kan. Apa-apa pun, ALLAH maha adil. Beri peluang pada kita untuk melihat isi dunia walaupun sekadar roh kita yang hanya ke sana. 

May ALLAH bless US...

GUIDE ME ALLAH....